Kartka komunijna

Cześć!
Dziś mam do pokazania kartkę komunijną dla dziewczynki. Ozdobiłam ją wiankiem i kwiatami. Duże kwiaty wykonałam własnoręcznie z białego foamiranu przy pomocy wykrojników Kwiat Jabłoni z Rosy Owl. Grafika w centrum kartki jest mojego autorstwa. Zestaw z grafikami komunijnymi dostępny jest w moim sklepiku Etsy. Kartka powstała z papierów ScrapAndMe, baza i pudełko pochodzą z Rapakivi :)

Hi Everyone!
Today I want to share with you a First Communion card for a girl. I decorated it with wreath and flowers. I made the big flowers from white foam using Rosy Owl dies. The image with girl in the center of my card is designed by me. The set with this and other First Communion Images is avaialble in my Etsy shop.


Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia

Wykorzystałam: / I used:

Komentarze

Prześlij komentarz