Pierwsza kartka świąteczna

Cześć! Dziś chcę Wam pokazać moją pierwszą w tym roku kartkę świąteczną. Wykorzystałam w niej stempel z napisem Wesołych Świąt na starym papirusie, który zembossowałam przy pomocy czerwonego pudru do embossingu. Użyłam też tekturki ze świątecznymi lampkami. Kartkę udekorowałam ręcznie robionymi kwiatkami, które wykonałam z papieru czerpanego przy użyciu wykrojników Rosy Owl.
Kartka powstała na błękitnej bazie z Rapakivi, skąd też pochodzi pudełko do niej. Wykorzystałam najnowszą świąteczną kolekcję papierów ScrapAndMe - Holly Jolly Christmas.

Hi everybody!
Today I want to share with you the very first Christmas card, I made this year :) I used the stamp with Christmas sentiment on old papyrus, which I embossed using red embossing powder. I also used the chipboard with Christmas lights. I decorated my card with handmade flowers, which I made from handmade paper using Rosy Owl dies.
The light blue card basis and the box are from Rapakivi. I used the newest Christmas paper collection from ScrapAndMe - Holly Jolly Christmas.





Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam: / I used:

Komentarze

Prześlij komentarz