Moc życzeń

Cześć!
Dzisiejsza kartka powstała z najnowszej kolekcji ScrapAndMe - Pink Blossom. Ozdobiłam ją ręcznie wykonanymi piankowymi kwiatkami. Kwiatki zrobiłam z białego foamiranu i potuszowałam tuszami Latarni Morskiej. Wycięłam je wykrojnikami Rosy Owl.

Hi everybody!
I made my today's card with our very newest paper collection "Pink Blossom". I decorated it with handmade foam flowers. I made the flowers using white foamiran and Rosy Owl dies. I inked them with Latarnia Morska pigment inks



Wszystkie osoby chcące wygrać najnowszą kolekcję zapraszam serdecznie na CANDY.

If you would like to win the newest collection, I invite you to participate in the GIVEAWAY.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*
Miłego dnia!

Thank you for stopping by.
Have nice day!


Klaudia

W pracy wykorzystałam:
I used:


Komentarze

  1. Pięknie się prezentuje najnowsza kolekcja, a urocze kwiatki z foamiranu ślicznie wkomponowały się w całość:). Kartka niesamowicie kobieca:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Cudowne te papierki, a kwiaty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna! Bardzo wiosenna :) Gratuluję kolejnej pięknej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest. Kwiatki piękne , pasują do papierów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Tepapiery sa przecudne, a tutaj prezentuja się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz