Serdeczne życzenia

Cześć!
Na dziś przygotowałam akwarelową kartkę ze stempelkiem "Serdeczne życzenia". Tło kartki wykonałam własnoręcznie - przy pomocy papieru, farb akwarelowych, maski i pasty modelującej. Kartkę ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatkami z foamiranu. Wykonałam je przy pomocy wykrojników Rosy Owl.
Kartka powstała na bazie z Rapakivi.

Hi everyone!
Today I'd like to share with you a card with a sentiment stamp. I made the card background using watercolor paper, watercolor paints, stencil and a modeling paste. I decorated my card with handmade foam flowers, which I made using Rosy Owl dies
.



Wykorzystałam / I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Komentarze

  1. Śliczna jest ...aż pachnie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz