Hortensje i kwiaty jabłoni

Kochani
Z niewielkim opóźnieniem z uwagi na wyjazdy wakacyjne, ale z ogromną radością pragnę przedstawić Wam kolejne wykrojniki powstałe według mojego projektu.
Tym razem są to wykrojniki przeznaczone do tworzenia kwiatów, wydane przez Rosy Owl. Chcę też przy okazji pokazać pierwsze kwiatki, jakie wykonałam przy ich użyciu.

Hi everybody
With a little delay caused by summer holidays I am very happy to introduce the new dies designed by me. This time there are dies for making flowers, they are produced by Rosy Owl. I also want to show you my first flowers made using these dies.


Hortensje
Hydrangeas



Wykorzystałam zestaw wykrojników Hydrangeas:
I used the Hydrangeas dies set:


Kwiatki powstały z kremowego foamiranu, zabarwiłam je limonkowym i granatowtm tuszem Latarni Morskiej.
I made the fowers using a cream foam, I inked them with Latarnia Morska pigment inks.


Kwiatki jabłoni
Apple blossoms



Wykorzystałam zestaw wykrojników Apple blossoms:
I used the Apple blossoms dies set.


Kwiatki powstały z kremowego foamiranu zabarwionego czerwonym i limonkowym tuszem Latarni Morskiej.
I made the flowers using a cream foam, I inked them with Latarnia Morska pigment inks.

Mam nadzieję, że polubicie te wykrojniki i stworzycie całe morze wspaniałych kwiatów :)
Miłego dnia!

I hope that you'll like these dies and that you'll made plenty of wonderful flowers.
Have a nice day!


Klaudia

Komentarze

  1. Gratuluję wykrojników. Kwiatuszki z nich są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te wykrojniki ! Kwiatuszki z nich piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wykrojniki !!! Gdzie można je kupić Klaudio ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno w sklepie rosyowl.com, pewnie jeszcze w innych sklepach, ale nie wiem dokładnie, w których...

      Usuń
  4. Piękne kwiatki powstają dzięki Twoim pomysłom na wykrojniki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki są przepiękne, a wykrojnik ląduje na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz