Składaczek Z-fold


Witajcie :) W ramach inspiracji dla Wild Orchid Crafts wykonałam składaną kartkę Z-fold (tak to się chyba nazywa ;) Kartkę zrobiłam z papieru z Agaterii - zielonego w drobne kwiatuszki w kolorze fuksji. Ozdobiłam ją cudnymi kwiatkami Pretty Flori z WOC, których kolor dopasowałam do koloru kwiatów na papierze. Dla kontrastu dodałam kilka żółtych astrów. Kompozycję uzupełniłam listkami i sznurkowymi kokardkami. Na koniec dodałam różowe kryształki :)

Hello everyone
Today I'd like to share with you a green Z-fold card. I used papers from Agateria and decorated my card using lovely WOC Pretty Flori flowers. I added some yellow aster daisies, rose leaves and rhinestones.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia! :)

Thank you very much for stopping by.
I wish you a nice day!


Klaudia


SUPPLIES from WOC:
PRETTY FLORI MULBERRY PAPER FLOWERS - PASTEL GEUMS (Model: MKX-210)
2-TONE YELLOW MULBERRY PAPER ASTER DAISY STEM FLOWERS (Model: GST-040)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1¾" /45mm (Model: MKX-446)
SELF ADHESIVE RHINESTONES - PINK (Model: MKX-516)

Komentarze

  1. Wow, what a beautiful card :o
    Greetings Miranda

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna karteczka :) Właśnie sobie uświadomiłam, jak dawno nie robiłam tego typu karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my goodness! This is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wygląda, i ta kolorystyka... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love that your flowers perfectly match your paper...nice choices. Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda w tak intensywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! Fantastycznie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is fabulous and also all the others your works! They are all masterpieces! Love your style very much!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tym formatem, ale w Twoim wydaniu wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz