Romantyczna kartka

Cześć :)
Dziś pokazuję kolejną kartkę z kwiatkami z Wild Orchid Crafts. Odkopałam stare papiery Primy, których wykupiłam chyba całą dostępną resztkę, gdy dowiedziałam się, że nie będą wznawiane. I tak leżą od tego czasu i nabierają mocy urzędowej ;) W szufladzie, gdzie rzadko zaglądam :) Pośród innych szuflad, gdzie też rzadko zaglądam, a które pełne są zachomikowanych przedasi. W każdym razie wygrzebałam, skleiłam. Kolory kwiatów w bukiecie na kartce starałam się dopasować do kolorystyki papierów.

Hello everyone :)
I'm here with another card using WOC flowers. This time I made a bouquet of roses, cherry blossoms and sweethearts.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i p ozostawione komentarze :**
Miłego czwartku :)

Thank you for stopping by.
I wish you a great Thursday!


Klaudia

SUPPLIES from WOC:
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES (Model: MKX-092)
MIXED PINK TONE CHERRY BLOSSOMS (Model: MKX-039)
MIXED PINK & WHITE SWEETHEART BLOSSOM (Model: MKX-637)
PALE PINK MULBERRY HIP ROSEBUDS (Model: GST-060)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1¾" /45mm (Model: MKX-446)

Komentarze

  1. Klaudia, máte to krásné, jako všechno co děláte!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo romantyczna!! Cudne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the real lace on this beautiful card...nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papierki wygrzebałaś i jeszcze piękniejszą karteczką z nich wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. it is such a gorgeous card klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! każda kolejna warstwa i element dopełniają całość. :)
    P.S. Dobrze jest wiedzieć, że nie tylko ja mam poupychane papiery i inne przydasie, które nabierają mocy urzędowej już od kilku lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes mistrzynią doboru kolorów! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz