Kurs na mieniące się listki

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam krótki kurs na efektowne mieniące się listki. Wykonałam je ze zwykłego gładkiego kartonu.
Najpierw nastemplowałam listki pigmentowym tuszem - ja użyłam stempelków - listków z Agaterii oraz limonkowego tuszu Latarnii Morskiej.



Następnie oprószyłam lekko listki pudrem do embossingu Stampendous - Shabby green embossing enamel - puder ten zawiera m.in. białe i brokatowe drobinki.


Nadmiar pudru strzepnęłam.


Następnie zembossowałam pozostały puder nagrzewnicą (nie miałam jak wykonać zdjęcia, ale chyba każdy wie, na czym nagrzewanie polega ;))

Listki można wyciąć nożyczkami lub przy pomocy wykrojnika Leane Creatief Multi die flower 008.


A oto listki gotowe do użycia :)



Wykorzystałam je na kartce z poprzedniego posta :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.

Klaudia

Materiały


Komentarze

  1. Thanks....so beautiful!
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks....so beautiful!
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły :) Muszę chyba wreszcie kupić pieczątki listków z wykrojnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam że ten wtkrojnik pasuje tak idealnie do listko ych stempelków! Super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kursik i piękne listki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jak listki pasują idealnie do wykrojnika - jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pomysłowe, dzięki za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te listki bardzo mi sie spodobaly gdy ogladalam ostatnie kartki:-) A tu kursik niespodziewanie - dzieki wielkie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie, dzięki Tobie znów się czegoś nauczyłam :)
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kursik, listki piękne!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, dziękuję!!!
    DOBREGO roku dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kursik , pięknie te listki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, das sind ja schöne Blätter geworden. Das gefällt mir sehr gut!
    Danke für den Workshop.
    LG Annette

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely Klaudia.... Such lovely
    sweet colours for Spring ....
    Jules xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Klaudio, dawno nie odwiedzałam ulubionych blogów :) Dziś nadszedł ten dzień, poleciałam pierw do Ciebie i co ja tu widzę! Pełno pięknych i użytecznych rzeczy! Jesteś mistrzynią fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz