Kurs na dzwoneczki / Bellflower tutorial

Witajcie :) dzisiaj pokażę, jak robię moje dzwoneczki.
Hello, I show you today how I make bellflowers.

Do wykonania ich użyłam liliowego papieru czerpanego oraz wykrojnika Lotus Die firmy La-La Land Design. Na początku wycięłam trochę kwiatków korzystając z największego kwiatka z zestawu wykrojników.
To prepare my bellflowers I used handmade paper in lilac color and the Lotus Die. I cut some flowers using the biggest die from the Lotus Die set.




Następnie potuszowałam brzegi płatków z obu stron tuszem Distress Ink - Broken China.
Then I inked edges of all petals with Distress Ink – broken china (both sides).




Spryskałam wszystkie kwiatki wodą
I sprinkled all flowers with water.


Zgięłam i zgniotłam kwiatki.
I folded wet flowers and crumpled them.




Następnie delikatnie rozwinęłam kwiatki i pozostawiłam do wyschnięcia.
Then I unfolded them and let them dry.


Przy pomocy dłutka kulkowego wytłoczyłam wszystkie płatki kwiatków na macie do embossingu.
I placed the flowers on the embossing mat and embossed each petal with the stylus tool.


Następnie odwróciłam każdy kwiatek na drugą stronę i wgniotłam środek.
Then I reversed them and embossed the centers.


W każdym kwiatku odcięłam 2 płatki
I cut out 2 petals of each flower.


Następnie odcięłam górę trzeciego płatka.
Next I cut the top of the third petal, leaving its bottom.


Skleiłam kwiatki, pomagając sobie wykałaczką, aby po środku pozostał mały otwór.
I glued the flower. I used the toothpick to leave small hole.





Używam gotowych, kupnych pręcików do kwiatków.
I used the 3rd-party ready-to-use stamens.


Przeciągnęłam pręciki przez otwór w kwiatku, dodając trochę kleju.
I pulled the stamens through the hole, adding some glue.







Gdy klej wyschnie, dzwoneczki są gotowe.
When the glue is dry, bellflowers are ready.




Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia oraz udanych kwiatkowych eksperymentów :)
Thanks for stopping by :)

Komentarze

  1. Piękne kwiatuszki :) Właśnie próbowałam od jakiegoś czasu rozgryźć jak je robisz :) Dziękuję! Na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne - dzięki za kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzwoneczki, a kurs bardzo przejrzysty, dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje kwiatki! Ja musze sie w preciki zaopatrzyć, bo widzę ze dodają kwiatkom urody a mnie pracy odejmą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przecudne, z resztą jak większość Twoich kwiatów z tutoriali ! Masz Kochana talent :D

    OdpowiedzUsuń
  6. thank you for the amazing tutorial to create beautiful flowers!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great tutorial, thanks for sharing it!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a nice tutorial, thx for sharing ☺
    Hugs Erica
    {Heidebloempjuh}

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. wunderschön....♥... liebe Grüsse Barbara

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kursik.Muszę spróbować takie kwiatki może mi wyjdą równie ładne :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kursik ;)
    kwiatuszki wychodzą bajeczna ;) zwlaszcza u Ciebie u mnie pewnie będzie znacznie gorzej, ale może kiedyś spróbuję takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzwoneczki są cudne a kurs wspaniale odsłonił tajniki ich powstawania:)
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderfull! Thank you for the tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje dzwoneczki są cudne :) a wszystkie kursy świetne. Bardzo Ci za nie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the way you achieved the beautiful colors. Have pinned it here:Flower making Tutorials

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow,ale cudne :) Z chęcią kiedyś wypróbuję ;) Szkoda tylko,że nie mam takiego wykrojnika :)
    Pozdrawiam serdecznie,życząc już Wesołych Świąt ;) ***
    Dziękuję za kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny kursik :) muszę spróbować..., choć z pewnością nie dorównam takiemu "kwiatowemu mistrzowi" ;) dziękuje za "lekcję pokazową" i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są !!!! Wspaniały kurs!

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy możesz zdradzić ile gsm ma papier czerpany ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ten papier 200g
      http://www.namaste.com.pl/index.php/action,product,nr,227,id,5,sub,34.html

      Usuń
  21. Klaudia Tobie wszystko fajne wychodzi !

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne! Ale niestety nie wszystkie łapki potrafią wyczarować takie cudeńka :( Jednak zawsze mogę podziwiać je u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o matuchno, dzięki, ale tu dłubania....pięknie to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Какая красота!!! Отличный МК! Спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  25. No i wymyśliłaś... cudne są, a te pręciki jaki drobiażdżek

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous flowers and awesome tutorial. Thanks so much for sharing.
    Hugs, Katie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiatki są po prostu obłędne! Dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne! Dziękuję za kolejny, fantastyczny kursik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kwiatki, świetny kurs! Tylko zdradź jeszcze proszę gdzie można kupić małe, malutkie sensowne pręciki...

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Kolejny Twój kursik, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Superowy kursik. Muszę wykombinować, czym mogłabym zastąpić Twój wykrojnik;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Alez cudny tutorial! Przepiekne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kurs - dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne! Kurs rewelacja, jak zwykle zresztą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak pięknie i dokładnie opisane - tylko robić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Doskonałe z pod reki Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masakra. Super. Nawet nie pomyślałam że tak można.

    OdpowiedzUsuń
  38. Masakra. Super. Nawet nie pomyślałam że tak można.

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję nie omieszkam skorzystać , bo mnie te Twoje dzwoneczki zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejny raz taki prezent - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne dzwonki :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudowne, wyszły Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. jestes boska:-) Twoje kwiaty tez :-) :-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne!!! Zdrowych i radosnych Świąt w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za kursik-Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te dzwoneczki są fenomenalne!!!!!! Dzięki ogromne za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne :)) Zdaję sobie sprawę, że nie wyjdą mi takie śliczne ale będę próbować :D Dziękuję za kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny kursik pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks so much for sharing your gorgeous flowers and awesome tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za kursik, na pewno się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny! Po prostu naprawdę trzeba te kwiaty były!)) Dziękuję za kursik!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. SUPER GORGEOUS COLORS! SUPER! SUPER! SUPER! :-D

    OdpowiedzUsuń
  54. У вас безумно красивые работы! Очень подробные и нужные МК! Спасибо за ваш труд!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ilość komentarzy jest najlepszym dowodem uznania dla Twoich kwiatków,
    i pracy włożonej w ich wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you for this lovely tutorial <3. First one done and I think it isn´t going to be last one :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz