Odliczana :)

Na blogu digi-scrap.pl rozpoczęło się dziś nowe ciekawe wyzwanie. Należy zrobić "odliczaną" pracę na Dzień Matki :) Zapraszam na bloga digi-scrap po szczegóły i dawkę inspiracji.

Moja karteczka ze stemplem Sasilli "Kwiaty 1".


Wykorzystałam:

5 turkusowych kryształków
4 żółte kryształki
3 różne papiery do scrapbookingu
2 serwetki
1 stempelek

Na kartce są kryształki i brokat (na kwiatkach), dlatego zgłaszam ją na 11 wyzwanie w Scrap Markecie - Błysk.

Pozdrawiam wciąż słonecznie :) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :* Zmykam do moich urwisów!

Komentarze

  1. cudowna karteczka... pięknie ją "odliczyłaś"

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wspaniałe kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pokolorowany stempel, bardzo ładna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów, które bardzo lubię, a stempel w Twoim wydaniu jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest!!!
    Piękne zestawienie kolorów, ślicznie pokolorowany stempelek, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wszystko na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, wszystkich dodatków tyle, ile być powinno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalnie wszystko współgra na tej kartce!Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka.
    Trzeba przyznać, że wyzwanie jest wyjątkowo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie się przekrzywiło! A ten urok niebieskich kwiatów to dla mnie moja bajka... :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kartka- piękne kolory i świetne przeszycia;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz