Ramka z krasnalkiem

Chciałam Wam dziś pokazać ramkę, jaką właśnie powiesiłam w pokoju Synka nad łóżkiem.



Motywacją do zrobienia jej było najnowsze wyzwanie na blogu digi-scrap.pl - Bingo!.


Ja zastosowałam linię kropki - embossing - guzik. Embossing jest na chmurkach.

Do udziału w wyzwaniu oczywiście gorąco zapraszam, do wygrania jest bon na zakupy w sklepie :)

W ramce stoi sobie Wiercipiętek z kwiatkiem Pasiakowej, którego pomalowałam markerami Copic. A cała ramka powstała z pudełeczka po... nie wiem, czym :) Piersiówce chyba ;)


Pozdrawiam Was ciepło. Już pojutrze wybieram się na tydzień do Polski i czeka mnie przerwa w scrapowaniu. Dziękuję serdecznie za zajrzenie do mnie i za komentarze :* Zmykam do pracy, bo czasu mało, a roboty dużo.

Komentarze

  1. Piękna ramka :) zaskakują mnie Twoje pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  2. A to słonko z guzika jak uroczo wykombinowałaś. Skrzat Pasiakowej super, ale całość i ramka przepięknie wykonane i CHMURKI ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Чудесная рамочка с озорным гномиком :-) А какое классное солнышко - пуговка )))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kolorowa..bedzie miał kolorowe sny:)))fajny skrzacik:))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny shadowbox! mega radosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rameczka, idealna do pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rameczka. Super ozdoba dziecięcego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, kolorowa i bardzo pomysłowa, Synek na pewno zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rameczka cudna,a z Wiercipiętka jest niezły słodziaczek. Na pewno super się prezentuje w pokoiku synka. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero dzisiaj przypadkowo trafiłam na ten blog - i długo na nim pozostałam. Wszystkie Twoje prace są tak piękne, że nie można przejść obok obojętnie. Gratuluję pomysłów, pięknego, starannego wykonania, rewelacyjnego wyczucia koloru, po prostu talentu. Prace urocze, wprawiają w dobry nastrój, do tego piękne zdjęcia. Życzę niekończącej się weny i serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ramka ;)

    + obserwuję, liczę na to samo :d
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna słodka rameczka:-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz