Kartki na Boże Narodzenie

Cześć!
Dziś mam do pokazania dwie kartki bożonarodzeniowe. Obie ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami, które wykonałam z papieru czerpanego przy pomocy zestawów wykrojników Poinsecja oraz Kwiat Jabłoni. Wykorzystałam też wykrojniki Winter Leaves 2 oraz Wesołych Świąt 2. Kartki wykonałam z papierów ScrapAndMe z kolekcji Magic Christmas. Bazy i pudełka pochodzą z Rapakivi, świąteczne tekturki natomiast z Agaterii.

Hi everyone!
Today I want to show you two Christmas cards. Both are decorated with handmade flowers, which I made from handmade paper using Poinsettia and Apple Blossoms die sets. I also used Winter Leaves 2 and Wesołych Świąt 2 dies. I made the cards using Magic Christmas paper collection from ScrapAndMe. Bases and boxes are from Rapakivi, chipboards are from Agateria.
Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam:
/ I used:

Komentarze

Prześlij komentarz