Na narodziny małej Charlotte

Cześć!
Na dziś przygotowałam kartkę powitalną dla maluszka z shaker boxem. Ozdobiłam ją piankowymi kwiatami wykonanymi przy pomocy wykrojników Kwiat jabłoni oraz Kwiatki AC2. Wykorzystałam również wykrojnik Pasek. Użyłam papierów Little Cuties od ScrapAndMe. Różowa baza oraz pudeło pochodzą z Rapakivi. Tekturka Shaker Box jest z Agaterii. Zembossowałam ją przy pomocy białego pudru.

Hi!
Today I'd like to share with you a baby card with shaker box. I decorated it with foam flowers made using Apple Blossoms and Flowers AC2 dies. I also used the Strip die. The papers "Little Cuties" are from ScrapAndMe and pink card basis and box are from Rapakivi. The shaker box chiboard is from Agateria. I embossed it using white embossing powder.




Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia

Wykorzystałam / I used:

Komentarze

Prześlij komentarz