Dwie kartki

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie kartki. Pierwsza z nich to kartka patchworkowa. Kwadraciki w tle wycięłam przy pomocy wykrojnika z zestawu do patchworka. Wykorzystałam również filigranową ramkę tekturkową. Kartka powstała z papierów ScrapAndMe. Baza i pudełko pochodzą z Rapakivi.

Hi everybody!
Today I am back with two cards. The first one is a delicate patchwork card. I cut the squares in background using the patchwork die set. I also used the filigree chipboard frame. I made this card using ScrapAndMe scrapbooking papers. Card basis and a box are from Rapakivi.


Tło drugiej kartki wykonałam przy pomocy maski z pismem oraz pasty modelującej. Umieściłam na nim tekturkowy wianek, który ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami. Liście wycięłam przy pomocy wykrojnika gałązka. Kartka powstała z papierów ScrapAndMe. Baza i pudełko pochodzą z Rapakivi. Kwiatki wykonałam z foamiranu przy pomocy wykrojników Rosy Owl.

I made the background of my second card using the stencil and modeling paste. I placed the chipboard wreath on it and decorated it with handmade flowers. I cut the leaves using the leaves branch die. I made this card using ScrapAndMe scrapbooking papers. Card basis and a box are from Rapakivi. I made the flowers using foam and Rosy Owl dies.
Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam / I used:



Komentarze

  1. Zawsze z wielką przyjemnością oglądam twoje prace. Są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zajrzałam na Twojego bloga i jestem oczarowana Twoimi pracami.Chcesz czy nie będę tutaj częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! I mają w sobie niesamowitą lekkość i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz