Wyniki Candy

Ja Was najmocniej przepraszam, jeszcze w poniedziałek rano pamiętałam, że wieczorem mam zrobić losowanie. Jeszcze rano... A dziś tak sobie usiadłam, po calutkim dniu biegania i załatwiania, i coś mnie tknęło... Po czym w mojej głowie zakwitły różne wyrazy. Najważniejszy z nich, to oczywiście PRZEPRASZAM :)

Czym prędzej zapukałam do Pana Randoma, a Pan Random... Pan Random dał czadu. Pan Random kompletnie zaprzeczył powszechnemu dogmatowi znanemu wszystkim uczestnikom wszelkich candy. No popatrzcie sami!


Serdecznie gratuluję

Magdalia- rękodzieło z wyobraźnią

Bardzo proszę o mailowy kontakt (adres znajduje się na pasku bocznym).

Wszystkim uczestnikom bardzo serdecznie dziękuję, przede wszystkim za moc ciepłych słów płynących z Waszych komentarzy. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie w publikacji wyników.
I zachęcam oczywiście do zakupu papierów, mam nadzieję, że powstanie z nich wiele przepięknych prac :*

Dobranoc!

Klaudia

Komentarze

Prześlij komentarz