Niebieska kartka

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę wykonaną z kolekcji Celebrations Blue. Ozdobiłam ją mnóstwem kwiatków :) Listki wycięłam z tylnej strony okładki papierów Meadow Impressions.
W centrum kartki znajdują się tekturka i stempelek z Agaterii. Tekturkę zembossowałam na gorąco przy pomocy białego pudru de embossingu. Kartkę wykonałam na błękitnej bazie z Rapakivi.

Hi everyone!
Today I want to share with you a card made using the Celebrations Blue paper collection. I decorated it with lots of flowers :) I cut the leaves from the backside of the cover of Meadow Impressions papers. There are chipboard and a stamp from Agateria in the center of my card. I embossed the chipboard frame using white embossing powder. I also used a light blue card basis from Rapakivi.




Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia

Wykorzystałam: / I used:



Komentarze

Prześlij komentarz