Pierwsza kartka z Nice Moments

Cześć!
W moim pierwszym poście w nowym roku (i w nowej dekadzie!) chiałabym Wam pokazać moją pierwszą kartkę zrobioną z kolekcji Nice Moments. Wykorzystałam głównie arkusze z małego bloczka 6"x6". Kartkę ozdobiłam bukietem kwiatów - te duże wykonałam samodzielnie z białego foamiranu przy pomocy wykrojników Rosy Owl. Kartka powstała na szarej bazie z Rapakivi.

Hi everybody!
In my first post of 2020 (and of the new decade!) I would like to show you my first card made of the Nice Moments paper collection :) I used mainly the little 6"x6" paper sheets. I decorated my card with a bouquet of flowers - the big flowers I made on my own from white foam using the Rosy Owl deis. I made my card on a gray basis from Rapakivi.




Wykorzystałam: / I used:




Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Komentarze

  1. Prześliczna! Cudownie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW this is beautiful , love the colors
    what a beautiful card, you also have a nice blog. I started to follow you. I want to invite you to come and take a look at my blog and maybe you would like to follow me too
    My Blog is corryscardandcreations
    Hugs Corry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz