Kartka akwarelowa

Cześć!
Na dziś przygotowałam dla Was kartkę akwarelową. Tło wykonałam z kawałka papieru, który pomalowałam akwarelami, a następnie naniosłam pastę modelującą przez maskę. W centrum umieściłam wianek wycięty wykrojnikiem oraz delikatną okrągłą tekturkową ramkę. Całość ozdobiłam ręcznie robinymi kwiatkami - z białego foamiranu przy pomocy wykrojników Rosy Owl. Kartka powstała na szarej bazie z Rapakivi.

Hi everyone!
Today I would like to show you a watercolor card. I made the background from a piece of paper which I painted with watercolor paints. Then I applied embossing paste through the stencil.
I placed a wreath cut using the cutting die and a delicate chipboard frame in the center. I decorated my card wind handmade flowers, which I made from white foam using Rosy Owl dies. I used the grey card basis from Rapakivi





Wykorzystałam: / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia

Komentarze

Prześlij komentarz