Upominki dla nauczycieli

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać kilka prac, które będą prezentami dla nauczycieli z okazji ich święta.
Zrobiłam czekoladowniki, które okleiłam papierami z kolekcji Magic Dreams i udekorowałam ornamentami tekturkowymi i kwiatkami. Bazy czekoladowników pochodzą z Rapakivi.

Hi everyone
Today I would like to show you some works, which I made as presents for teachers on their holiday.
I made chocolate-cards, which I covered with papers from the Magic Dreams collection. I decorated them with chipboard ornaments and flowers. The chocolate-card bases are from Rapakivi.




Zrobiłam też kilka prostych i w miarę płaskich kartek. Wykorzystałam na nich stempelek "Moc najpiękniejszych życzeń". Kartka powstała na bazie z Rapakivi z wykorzystaniem papierów Meadow Impressions.

I also made some simply and quite flat cards. I used the stamp "Moc najpiękniejszych życzeń" on them. I made this card on the card basis from Rapakivi and used the Meadow Impressions paper collection.


Kartki wraz z notesikami, które prezentowałam w innym poście, zapakowałam w pudełka z Rapakivi.

I put the cards (and notepads, which I presented in my other blog post) into the boxes from Rapakivi.




Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam: / I used:




Komentarze

Prześlij komentarz