Kobieca kartka z męskich papierów

Cześć!
Dzisiaj chcę Wam pokazać moją kolejną kartkę z ręcznie robionymi kwiatkami. Wykonałam je z białej pianki przy użyciu wykrojników Kwiatki AC2 i pokolorowałam tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Na kartce wykorzystałam też wykrojnik Serwetka Folk oraz ażurkowe listki. Kartka powstała z papierów z męskiej kolekcji ScrapAndMe - something.else. Użyłam bazy z Rapakivi.

Hi everybody
Today I'd like to share with you my another card with handmade flowers. I made them from white foam using Flowers AC2 die set and colored them with Latarnia Morska pigment inks. I also used the Folk Doily die and Leaves. The papers are from the something.else collection from ScrapAndMe and the card basis comes from Rapakivi.





Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam:/ I used:


Komentarze

Prześlij komentarz