Wiszące notesy

Cześć!
Z tagów z hdf wykonałam wiszące notesy. Tagi pomalowałam białą farbą kredową i okleiłam papierem z kolekcji Meadow Impressions. Następnie udekorowałam kwiatami i tekturkami.

Hi everybody
I made some hanging notepads using hdf tag shapes. I painted them using white chalk paint and covered with scrapbooking paper from the Meadow Impressions collection. Then I decorated them with flowers and chipboards.





Zrobiłam też męską wersję notesu. Okleiłam ją papierami z kolekcji something.else i ozdobiłam kołem sterowym z hdf.

I also made a masculine notepad. I covered it with papers from the something.else collection and decorated it with hdf ship's wheel.


Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia


Wykorzystałam:/ I used:




Komentarze

  1. Prześliczne! Cudna oprawa dla notesu, a przy okazji wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł i cudowne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt końcowy, chyba też muszę zrobić coś takiego! I też jeden wariant "babski", a jeden dla lubego. Ależ inspiracja :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Красивые работы. Я такие блоки для записей делаю с магнитом на обратной стороне (можно прикрепить на холодильник) и добавляю петельки для ручки или карандаша.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz