Kartka komunijna

Cześć!
Na początku pragnę złożyć wszystkim Mamom najserdeczniesze życzenia mnóstwa radości i miłości z okazji ich Święta :)

Tymczasem przygotowałam kartkę - pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej. Wykorzystałam w niej tekturkę z cytatem "Bierzcie i jedzcie, to jest Ciało moje", którą zembossowałam przy pomocy białego pudru do embossingu.
Papiery, to Simple Story beige ze ScrapAndMe. Malutką hostię wycięłam przy pomocy wykrojnika z Rosy Owl. Kartkę zapakowałam w białe pudełko z Rapakivi.

Hi everyone!
Today we have Mother's Day in Poland. I would like to wish all Moms a lot of love and happiness :)

As my today's inspiration I prepared a First Communion card. I used a chipboard with quote from the Bible. I embossed it with white embossing powder.
I also used paper from the Simple Story beige collection. The box comes from Rapakivi.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny :)
Miłego Dnia!

Thank you for stopping by :)
I wish you a great day!


Klaudia
Wykorzystałam / I used:


Komentarze

Prześlij komentarz