Moc Życzeń

Cześć!

Na dziś przygotowałam kartkę urodzinową ozdobioną ręcznie wykonanymi kwiatkami. Kwiaty zrobiłam z białej i kremowej pianki przy użyciu wykrojników Flowers AC2. Zabarwiłam je tuszami pigmentowymi. Listki wycięłam z oliwkowej pianki wykrojnikami Hydrangeas. Wykorzystałam też wykrojnik "Moc życzeń".

Hi everyone!
Today I'd like to share with you a birthday card decorated with handmade flowers. I made the flowers using white and ecru foam and the Flowers AC2 dies. I painted them with pigment inks. I made the leaves using olive foam and the Hydrangeas dies. I also used the "Moc życzeń" die.


Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam: / I used:




Komentarze

  1. CUDNA karteczka!! Bardzo lubię ten papier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory, karteczka bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna w pięknej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i kwiaty w tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka w cudnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w moich ulubionych fioletach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam gdzieś te papiery i ciągle szkoda mi je pociąć. :-)
    Przepiękna kartka, bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz