Dziś Twój Dzień

Cześć!
Na dziś przygotowałam kartkę urodzinową. Udekorowałam ją tekturkową ramką oraz ręcznie wykonanymi kwiatkami. Kwiatki zrobiłam z foramiranu w kolorze ecru przy pomocy wykrojników Rosy Owl i potuszowałam je tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Na kartce wykorzystałam stempelek "Dziś Twój dzień". Kartka powstała na bazie z Rapakivi.

Hi everybody!
Today I'd like to share with you a birthday card. I decorated it with handmade foam flowers and the chipboard frame. I made the flowers using ecru foam and Rosy Owl dies. I inked them with Latarnia Morska pigment inks. I also used the "Dziś Twój dzień" stamp and the Rapakivi card base.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze
Miłego dnia!

Thank you for stopping by.
I wish you a great day!

Klaudia


W pracy wykorzystałam:
I used:




Komentarze

  1. Piękna jest, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta kartka a foamiranowe kwiaty zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card, Klaudia! I love those flowers!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo wiosenna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenna i świeża karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna i taka delikatna:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudio tworzysz tak piękne prace, że nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, wiosenna karteczka. Kwiatki świetnie współgrają z papierem. Twoje kartki rozpoznaje się nawet bez podpisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Really great art. You are an inspirational!
    clipping path

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała! Bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz