Kartka z shaker-boxem
A card with shaker box

Cześć!
Na dziś przygotowałam dziecięca kartkę z shaker-boxem. Użyłam tekturkowego zestawu do shaker boxa. Listki nastemplowałam przy pomocy stempelka z zestawu do wianka, następnie wycięłam wykrojnikiem. Przeszycia są nastemplowane stemplami z zestawu do przeszyć i zembossowane z użyciem białego pudru do embossingu.
Kartka powstała z kolekcji Little Cuties ScrapAndMe, na bazie z Rapakivi.

Hi everybody!
Today I'd like to share with you a card for a little girl. I used a chipboard shaker-box set. I stamped the leaves with a stamp from this set, then i cut them using cutting die. The stitches are stamped with stamps from the stitches set and embossed with white embossing powder.
I made my card using the ScrapAndMe "Little Cuties" paper collection.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia!

Thank you for stopping by
Have a nice day!


Klaudia

Wykorzystałam / I used:


Komentarze

Prześlij komentarz