Kartka z shaker boxem

Cześć!
Dziś chcę pokazać moją pierwszą inspirację dla 14 Craft Bar. Jest nią kartka z shaker boxem. Wykorzystałam kwadratową ramkę shaker-box oraz różne słodkie cekinki i mikrokulki. Kartkę zrobiłam przy użyciu kolekcji Sentimentals i ozdobiłam ją ręcznie wykonanymi kwiatkami. Kwiatki zrobiłam z pianki w kolorze oliwkowym oraz ecru. Zabarwiłam je pastelami olejnymi.
Kartka powstała na bazie z Rapakivi.

Hi everyone
My first inspiration project for 14 Craft Bar friends is a shaker card. I made it using a square shaker box chipboard and various cute sequins and micro beads. I used the "Sentimentals" paper collection. I decorated the card with handmade foamiran flowers, which I made using ecru and olive foam. I colored my flowers with soft oil pastels. I put mini stamens "bush" in the center of each flower.





Supplies:



Dziękuje za odwiedziny i pozostawione komentarze :*
Miłego dnia!

Thank you for stopping by.
I wish you a great day!

Klaudia

Komentarze

Prześlij komentarz