Pierwszy post dla Rosy Owl :)

Cześć!
Dziś mój pierwszy post w ramach DT Rosy Owl - jest mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona do tak utalentowanego grona :) Moja pierwsza inspiracja, to kartka świąteczna. Ozdobiłam ją zimowym wiankiem. Kwiaty poinsecji wykonałam własnoręcznie z papieru czerpanego i wykrojników Poinsettia. Dodałam również gałązki wycięte wykrojnikami z zestawu Winter Leaves.

Hello everyone!
Today is my first post as DT member of Rosy Owl and I’m just so happy to be part of this wonderful team. I'd like to share with you a Christmas card. I decorated it with winter wreath. I made white poinsettia flowers using mulberry paper and Rosy Owl Pinsettia dies. I added also some branches cut using Winter Leaves dies set.





Pozdrawiam Was ciepło i zyczę miłego dnia.
Thank you for stopping by, have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam / I used:



Komentarze

Prześlij komentarz