Minialbumy

Cześć!
Dziś mam do pokazania dwa minialbumy. Myślę, że to dobry pomysł na prezent lub pamiątkę dla bliskiej osoby. Moje minialbumy okleiłam papierami z kolekcji Magic Dreams oraz ozdobiłam tekturkami z Agaterii i kwiatkami z Wild Orchid Crafts.

Hi everyone! Today I'd like to show you 2 mini albums. I think, they are good gift ideas for someone close. I covered my mini albums with "Magic Dreams" papers and I decorated them using WOC flowers and Agateria's chipboards.





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia.

Thank you for stopping by.
Have a great day.

Klaudia

Wykorzystałam: / I used:



Komentarze

  1. Piękne, na prezent idealne. Mój album leży w szafie już 5 lat i jakoś nie mogę go skończyć, ale liczę na to, że gdy będziemy już mieszkać w swoim nowym, pięknym mieszkanku, to wreszcie do niego siądę i go skończę :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz