Akwarelowe kartki z wiankiem

Cześć!
Chciałabym dziś pokazać dwie akwarelowe kartki. Najpierw nastemplowałam wianek i zembossowałam go używając białego pudru do embossingu. Następnie wianek i tło pomalowałam farbami akwarelowymi. Na koniec przykleiłam motylki wycięte z pasków z kolekcji Magic Dreams.

Hi everybody!
Today I'd like to share with you watercolor cards. First, I stamped a wreath and embossed it using white embossing powder. Then I painted the wreath and the background with watercolor paints. Finally I added butterflies cut from the stripe from the Magic Dreams papers collection.




Miłego dnia!
Have a nice day!
Klaudia

Wykorzystałam / I used:

Komentarze

  1. Jak zwykle świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne takie delikatne jak te motylki na kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Leciutkie i pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny efekt, takie delikatne i wszystko tak pięknie gra razem...Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Fantastyczny efekt uzyskałaś. Karteczki są cudownie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a wonderful butterfly card. Greetings Marja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz