Album dla małej dziewczynki

Cześć!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować album, który będzie podarunkiem z okazji narodzin córeczki. Karty okleiłam różowymi i szarymi arkuszami z kolekcji Magic Dreams. Okładkę ozdobiłam tekturkami z Agaterii i kwiatkami z WOC.

Hello everyone
Today I'd like to share with you an album. It's a gift celebrating baby girl's birth. I covered the pages with pink and grey sheets from the Magic Dreams paper collection. I decorated the cover using chipboards and flowers.







Miłej niedzieli!
Have a nice Sunday!
Klaudia


Materiały/Supplies:


Komentarze

  1. Absolutely gorgeous! Love all the pink & the cute little shoes. Thanks for sharing.
    Lisa @ Papercraft Business

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy slbum, podoba mi się efektowne ozdrobienie okładki.
    Miłego dnia😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający! Bardzo delikatny. Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale piękny :) Bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki :-).Mały a ile radości sprawi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz