niedziela, 27 sierpnia 2017

Miś na chmurce

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać maskę, przy pomocy której możecie wyczarować przeróżne "chmurkowe" tła. Wystarczy maska, kartka papieru, tusz i gąbeczka do tuszowania.
Poniższy przykład przedstawia chmurki, jakie natuszowałam niebieskim distressem na błękitnym papierze Magic Dreams. Z powodzeniem można jednak eksperymentować z różnymi kolorami chmurek :)


Na kartce, którą na dziś przygotowałam, chmurki zrobiłam na tle kremowym. Na chmurkach śpi sobie miś. W tle znajduje się szaroniebieski papier z kolekcji Magic Dreams ozdobiony dodatkowo wzorkiem z maski "Confetti", który zawsze pasuje mi do prac o tematyce dziecięcej.



Miłej niedzieli! :)
Klaudia

W pracy wykorzystałam:

10 komentarzy:

  1. Wow...this is so cute...love it!
    X Ellen

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te chmurki, a karteczka z misiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i słodziutko! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka i pomysłowa z tymi chmurkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń