Album - pierwszy roczek dziecka

Witajcie w ten piękny i słoneczny dzień (przynajmniej u mnie za oknem :))
Dziś chcę Wam pokazać całkiem spory projekt, mianowicie album na fotografir z pierwszego roku życia dziecka.
Specjalnie do tego albumu narysowałam misia na chmurce, który następnie stał się prototypem do stempelka, który w mniejszej troszkę wersji kupicie w sklepie Agaterii.


Cały album okleiłam papierami Magic dreams w szarej i niebieskiej tonacji. Na każdej stronie przy pomocy maski i pasty strukturalnej wykonałam wypukły wzorek confetti.


Na każdej stronie jest miejsce na 2 fotografie lub dowolne zapiski. Strony są opatrzone tytułami "Mój 1. miesiąc:, "Mój 2. miesiąc"... itd. W pokazanym albumie są to napisy w języku niemieckim, ale w sklepie Agaterii znajdziecie analogiczny zestaw w języku polskim.




Pozdrawiam Was ciepło i życzę pięknego dnia!

Klaudia

W pracy wykorzystałam:


Komentarze

  1. Piękny album! Idealnie skomponowany:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie piękne albumy to wspaniałe pamiątki dla rodziców i ich dzieci. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle piękny albumik! Cudownie ozdobiłaś jego strony. A miś na okładce jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny :) misiak słodki:) maska pięknie ozdobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I pięknie tworzysz z papieru, i pięknie rysujesz. Talent niesamowity, a taki album to sama bym chciała, haha, choć moje dzieci już trochę urosły. Ale mieć taki w szufladzie - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. a z czego są te wzorki od maski? pasta, farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Wzorki zrobiłam pastą strukturalną. Pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Cudowny - zachwyca mnie Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny i zachwycający, cudna pamiątka :) Ten miś jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ! Bardzo lubię oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz