Minialbum


Witajcie :)
Dziś chcę pokazać zaległą inspirację dla Wild Orchid Crafts :) Minialbum. Wykonałam go z papieru kraftowego i okleiłam papierami z Agaterii. Kwiatki, którymi ozdobiłam okładkę pochodzą oczywiście z WOC :) Wewnątrz albumu znajduje się 8 kartek wielkości 10,5 x 14,5 cm.

Hello everyone :)
Today I'd like to share with you a mini album. I made it with kraft paper and covered with design paper. There are 8 pages inside that measure 10,5 x 14,5 cm. I decorated the cover of the album using WOC flowers.







Serdecznie dziękuję za zajrzenie do mnie :)
Miłego dnia!

Thank you for stopping by :)
Have a nice day

Klaudia

SUPPLIES from WOC:
2-TONE BABY PINK HELLEBORE MULBERRY PAPER FLOWERS (Model: MKX-240)
2-TONE PALE PINK/IVORY MULBERRY PAPER CHERRY BLOSSOMS (Model: MKX-051)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 25mm (Model: MKX-249)
2-TONE BABY PINK MULBERRY PAPER SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS (Model: MKX-349)
Wykorzystałam:

Komentarze

  1. Śliczny albumik wykonany z wielką precyzją. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest po prostu przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancki, fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful creations....love the colors and details!
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:)
    Jestem początkującą scraperką (może to nawet, zbyt wiele powiedziane)nie mam zbyt wielu dokonań w tej dziedzinie ale chciała bym napisać,że Pani prace oraz blog to dla mnie najpiękniejsze źródło inspiracji !
    I choć zwiedziłam już ogromną ilość wspaniałych blogów...zawsze wracam tutaj :)
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję, że dzięki Pani są takie wspaniałe miejsca w sieci :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przeogromnie miło, serdecznie dziękuję za te słowa :*

      Usuń
  6. Cudowny albumik i przepiękne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. albumik bardzo dopracowany

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz