czwartek, 3 listopada 2016

Kartka-księga na Boże Narodzenie


Witajcie :)
Dziś chcę pokazać świąteczną kartkę-księgę. Wnętrze udekorowałam kwiatkami Pretty Flori, liliami, dodałam zmrożone owocki i liście ostrokrzewu. Wszystko to z Wild Orchid Crafts :)

Hello everyone,
today I'd like to share with you a Christmas book card. It's decorated with Pretty Flori Christmas flowers, red lilies, holly leaves and red frosted berries from Wild Orchid Crafts. I hope you'll like it.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*
Miłego czwartku :)

Thank you for stopping by.
Have a nice Thursday!


Klaudia

SUPPLIES:
PRETTY FLORI MULBERRY PAPER FLOWERS - GREEN & RED (Model: MKX-384)
RED FROSTED BERRY SPRAY (Model: MKX-646)
MIXED RED MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-386)
RED BEAD BERRY SPRAY CLUSTERS (Model: GST-152)

23 komentarze:

  1. Śliczna. Sama radość dostać taką kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że na zewnątrz piękna, to jeszcze środek zachwyca! Jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietuzinkowa,oryginalna,boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning book card! Hugs, Sarah

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł na przestrzenną kartkę!!! Jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taka forma kartki, nawet raz popełniłam ;-) ale równe sklejenie harmonijki to dla mnie wyższa szkoła jazdy, hahaha :-)
    Twoja to jak zwykle perfekcja w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna księga!! Piękne kolorki, grafiki i jak zwykle ślicznie ubrana kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, świąteczna księga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna... dostać takie cudeńko z życzeniami - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo piękna księga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kompozycja :) Fantastyczna księga!!!

    OdpowiedzUsuń