Kartka i kurs "krok po kroku"

Witajcie :)
Podczas tworzenia kartki, którą chcę Wam dziś zaprezentować, zrobiłam kilka zdjęć, przy pomocy których przygotowałam mały kurs pokazujący krok po kroku, jak moja kartka powstała.

Kartka miała być z wianuszkiem, rozpoczęłam więc od nastemplowania wianka na kwadrat, który później będzie tłem kartki. Zwykle w ten sposób przygotowuję tło, aby dodać kartce głębi - będzie się ona wydawać bardziej przestrzenna. Stempel pokrywam zielonym tuszem i odbijam, a następnie, bez ponownego tuszowania, obracam go trochę i odbijam ponownie.


Brzegi kartki ozdobiłam stemplowanymi przeszyciami. Użyłam turkusowego tuszu.


Odbiłam jeszcze jeden wianek, tym razem tylko raz, a następnie wycięłam go.


Brzegi przygotowanych wcześniej kwadratowych warstw potuszowałam turkusowym tuszem.


Warstwy kwadratowe nakleiłam na bazę. Wycięty wianek nakleiłam na kartkę przy pomocy kosteczek dystansowych w taki sposób, aby gdzieniegdzie wystawał spod niego wianek nastemplowany na tło.


Na nastemplowany wianek ponaklejałam gałązki wycięte wykrojnikiem. Celowo nie użyłam tu całkiem zielonego papieru, ale papier zielony w turkusowe kwiatuszki. Teraz wianek jest bardziej przestrzenny.


Na wianek nakleiłam turkusowe kwiatki.


Dodałam kokardki z białego i turkusowego sznurka.


Na koniec nakleiłam kilka półperełek i kartka była gotowa.



Dziękuję za odwiedziny :)
Życzę Wam udanego i twórczego weekendu!

Klaudia

W pracy wykorzystałam:

Komentarze

  1. Kartka MEGA a kursik FANTASTYCZNY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie wszystko wydaje się łatwe a potem ,,, przychodzi prawda ... Świetny kursik dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I have so enjoyed seeing all the steps used to create this beautiful card. Looking forward to seeing more photo tutorials. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kurs a kartka doskonała! Super przestrzenny wianek powstał, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka. Dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kursik :) iii piękna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest Pani świetna w tym co robi:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Dzięki za kurs, fajnie zajrzeć za kulisy powstawania pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka i świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny efekt końcowy. Wspaniały kursik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz