Kartki dla WOC

Witajcie :)

Dziś chcę Wam pokazać moje 2 ostatnie inspracje dla Wild Orchid Crafts.

Wiosenna kartka z bukietem jasnofioletowych i różowych kwiatków.
Wykorzystałam papiery Agaterii "O hello spring".



Oraz kartka dla pana, w odcieniach brązu z kilkoma różyczkami.



Brzegi warstw oraz tekturek potuszowałam brązowym tuszem z Latarni Morskiej.


W pracach wykorzystałam m.in.:




SUPPLIES FROM WOC:
MIXED PINK/WHITE MULBERRY PAPER CHRYSANTHEMUMS (Model: QVR-003)
MIXED PURPLE/LILAC/WHITE MULBERRY PAPER CHRYSANTHEMUMS (Model: QVR-005)
MIXED PINK TONE CHERRY BLOSSOMS (Model: MKX-039)
PALE PINK MULBERRY HIP ROSEBUDS (Model: GST-060)
MINIATURE MIXED PINK SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS (Model: MKX-256)
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm (Model: MKX-447)
MIXED GREEN TONE HYDRANGEA BLOOMS (Model: MKX-688)
DOVE GREY MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-031)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1¾" / 45mm (Model: MKX-446)
RAINFOREST DECORATIVE CORNERS CUTOUT SET (Model: GST-056)

Komentarze

  1. Cudne kartki! Kartka dla pana jest niezwykła, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. These cards are so beautiful, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Urzekła mnie kartka dla pana!

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, zachwycające karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne...a brązowa mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknej urody karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki, a brązowa cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz