Kartka-księga na komunię

To moja pierwsza kartka-księga.
Tym, którym brak czasu lub samozaparcia na własnoręczne wycięcie i zbigowanie takiej formy kartki polecam bazy do kartek-książek dostępne w sklepiku Rapakivi.
Ja wykorzystałam jedną z nich :)

Kartka powstała jako inspiracja dla Wild Orchid Crafts - wnętrze ozdobiłam mnóstwem kwiatków :)





Miłego wieczoru :)

Klaudia

Wykorzystałam:


SUPPLIES from WOC:
MIXED WHITE/CREAM TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES (Model: MKX-091)
2-TONE BABY PINK IVORY MULBERRY PAPER WILD ROSES 1¼" (Model: QVR-064)
WHITE MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-013)
BABY PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES (Model: MKX-006)
WHITE MULBERRY PAPER GYPSOPHILA FLOWERS ON A STEM (Model: MKX-631)
BABY PINK MULBERRY PAPER ROSEBUDS (Model: GST-008)
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm (Model: MKX-447)
AQUA HYDRANGEA BLOOMS (Model: MKX-700)

Komentarze

  1. Cudowna praca :)! Fajnie, że można dostać takie bazy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Pani dla mnie, moim medialnym nauczycielem :-) Podziwiam Pani piękne prace :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż ja mogę napisać widząc taką cudna inspirację. Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna! Mam w posiadaniu tę bazę, więc może wkrótce też uda mi się stworzyć taką kartko-książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Dzięki kwiatom nabrała lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna piękna delikatna kolorystyka ale bardzo dziewczęca cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo a cóż to za wykrojnik? Ten na okładce .. można się dowiedzieć ? A praca jak zawsze piękna to co tu wiele pisać ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz