Kartka ze słonecznikami

Witajcie :)

Kartkę ze słonecznikami wykonałam jako inspirację dla Rapakivi. Zrobiłam ją na ślicznej bordowej bazie. Brzegi papierowych warstw potuszowałam tuszem z Latarni Morskiej, pod kolor bazy i słoneczników. Główną ozdobą jest bukiet ze słoneczników, różyczek i kulek. Dodałam też sznurkowe kokardy oraz tekturki liści paproci z Agaterii, potuszowane tuszem limonkowym.



Pozdrawiam Was ciepło :)
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

Klaudia

Wykorzystałam:

Kule na druciku zielone 25 szt.

Komentarze

  1. Piękne kolory i słoneczniki w bardzo niesłonecznikowym kolorze :) i jeszcze kapitalne przeszycia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i listkowy koronkowy motyw w tle :-))) Ażurki i sznureczki dodaly lekkości kompozycji :-)))Kwiaty bordowe bardziej kocanki mi przypominają ,ale może i słoneczniki teraz genetycznie farbują na inne kolory ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie słoneczniki w ogródku ,są tylko mniejsze od tych tradycyjnych , ale równie piękne :)

      Usuń
  3. Piękna... Ja bym ją nazwała "Wśród mchu i paproci" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Świetna kolorystyka i cudne te warstwy. Bukiecik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning, just love those gorgeous flowers!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kompozycja i te przeszycia - uwielbiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This card is so pretty, Klaudia! Love those flowers!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka ! No ,ale u Ciebie zawsze jest pięknie ! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your use of machine stitching as an embellishment really drew my attention. I'll have to give this technique a try. Beautiful card. Thanks for posting this beautiful project.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna , jak wszystkie Twoje kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, naprawdę piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jak wszystkie Twoje prace :)
    Pozdrawiam :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny dobór kolorów. Szczególnie podobają mi się przeszycia w takim nietypowym odcieniu i ciemno zielone kuleczki, razem uspokajają bordowy odcień i dopełniają go. Ogółem taka kolorowa baza do tego połączenia jest na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ty to robisz kobieto, że to wszystko takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna kartka! Świetnie wyglądają te przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I came to your blog though Pinterest & so happy to see Super Gorgeous creations here! Each & every project is fabulous! & fabulous tutorials! Your handmade flowers are very pretty!! Followed your blog, Will come again :)

    Priyanka
    http://shiningcolourscrafts.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz