Kurs na szybkie poinsecje / Poinsettias tutorial

Witajcie :)
Dziś chcę przedstawić kurs na bardzo szybkie i efektowne poinsecje jakie możecie wykonać z gotowych wyciętych już kwiatków z Wild Orchid Crafts i czerwonych pręcików. Bez wykrojników :)

Hello everyone
Today I want to show you how to prepare poinsettia flowers using WOC poinsettia blooms and red stamens.



Na jedną gotową poinsecję potrzebujemy 3 kwiatki. Każdy z kwiatków umieściłam na miękkiej macie do embossingu i nacisnęłam dużym dłutkiem kulkowym w jego środku, aby płatki się uniosły.

For one flower we need 3 blooms. I placed every bloom on the embossing mat and embossed the center with the stylus tool.


Następnie skleiłam ze sobą po 3 kwiatki.

Then I glued together 3 blooms.



Przedziurkowałam środek szpikulcem.

I pierced the center of the flower with a paper piercer.


Przeciągnęłam pręciki przez środek, dodając trochę kleju.

I pulled the stamens through the hole, adding some glue.


Gdy klej wysechł, pomalowałam delikatnie kwiatki białą farbą akrylową.

When the glue was dry, I painted slightly all flowers with white acrylic paint.
The same way you can make small poinsettia flowers using small poinsettia blooms.



Wykorzystałam poinsecje do udekorowania bombek :)

I used my poinsettias to decorate Christmas ornaments.



Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia :)

Thank you for stopping by!
Have a great Thursday :)


Klaudia

SUPPLIES from WOC
LARGE RED POINSETTIA BLOOMS (Model: MKX-223)
SMALL RED POINSETTIA BLOOMS (Model: MKX-653)
RED Stamens (Model: MKX-193)
GREEN MULBERRY PAPER HOLLY LEAVES (Model: MKX-444)
STAR SHAPED WHITE PEARL BEADS (Model: GST-030)

Komentarze

Prześlij komentarz