Kartka i album


Witajcie :)
Moje grudniowe inspiracje dla Lemoncraft, to kartka oraz album dla małej dziewczynki.
Kartkę wykonałam z kolekcji Dom Róż. Ozdobiłam ją ręcznie zrobionymi kwiatami.

Today I want to show you my two works: a card and an album.
I made this card using "House of Roses" paper collection.





Album dla małej dziewczynki powstał z kolekcji Maleńkie cuda z niewielkimi dodatkami Domu Róż. Obrazek na okładce pochodzi z arkusza Vintage 002.


Album for a little girl is made of sheets from "Little Miracles" paper collection with addition of "House of Roses" The picture on the title page comes from Vintage 002 paper sheet.






Pozdrawiam Was serdecznie :)
Thanks for stopping by :)

Klaudia

W pracach użyłam m,in.:
I used:






Komentarze

  1. Wow, jak zwykle cudeńka! Album przepiękny ale od kartki oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka rewelacyjna a album cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. I karteczka i album są zachwycające! Cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Завораживает!!Прекрасно!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kompozycje kwiatowe są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten komplet, zwłaszcza album mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The rolled paper corner on the card is such an interesting feature...beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałabym jak zawsze tysiąc Like'ów! Piękne, delikatne kolory. Kartka - mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona, ale to normalne po wizycie u Ciebie... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie się powtórzę, piękne prace. Pozdrawiam i Wesołych Świąt Tobie i Twoim najbliższym życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace niezmiennie zachwycają!
    Życzę Ci zdrowych, wesołych Świąt i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace, piękne kompozycje kwiatowe :)
    Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy album, baardzo różowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale przepiękny! Takie kolory od zawsze mi się podobały. Są delikatne i urocze, więc dobrze sprawdzą się na album na chrzest Uważam też, że to naprawdę dobry pomysł na prezent. Dzieci uwielbiają przeglądać takie zdjęcie w późniejszych okresach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz