Pudełko i kartka

Witajcie :)
Dzisiaj chcę zaprezentować Wam komplet skłądający się z kartki i pudełka.

Pudełko pochodzi z Latarni Morskiej. Jest ładne, estetyczne i bardzo proste do złożenia, bez konieczności klejenia. Dla mnie - rewelacja! :)

Wypukłe serduszka uzyskałam poprzez nałożenie pasty strukturalnej przez maskę.

Tekturki pomalowałam białym gesso przy pomocy gąbeczki, a następnie lekko przetarłam miedzianym tuszem.





Drewnopodobne papiery pochodzą z Makowego Pola, a kwiaty z Wild Orchid Crafts :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłęgo wieczoru :))

W pracy wykorzystałam m.in.:



Komentarze

  1. A wonderful creation Claudia - love the soft colours and the shabby-chic design.
    Sylvia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny komplet! Tekturki i serduszka wyglądają super a kwiaty ułożone doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalna , tekturki cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest, czy też prześliczny, bo to cały komplet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet! bardzo mi się podoba zastosowanie pasty strukturalnej w tle!!!! SUPR!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw MARZENIE...piękny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz