Przepiśnik i kilka kartek na święta


Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje listopadowe inspiracje dla Lemoncraft. Przepiśnik oraz kartki świąteczne - wszystko wykonane z najnowszej kolekcji papierów Dom Róż.

Oto przepiśnik dla romantycznej pani domu :)




I karteczki świąteczne.

Z wiankiem:

Z Mikołajem:

Ze zmrożonymi gwiazdami:

Bardzo uniwersalne są te papiery, prawda? :)

Dobrej nocy kochani :)) Albo miłego dnia, jeśli ktoś czyta to w dzień ;)
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**


W pracy wykorzystałam m.in.:



Komentarze

  1. Cudnie! Super prace :) Też jestem szczęśliwą posiadaczką tych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki i przpiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucharką jestem raczej rozważną, ale w całej reszcie jestem do bólu romantyczna i dla takiego przepiśnika romantyzm mógłby się wedrzeć także do mojej kuchni ;-))) Kartki przepiękne, pełne świątecznej magii :) Cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik słodki jak przepisy które można tam zapisać a karteczki świąteczne bez dwóch zdań :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiśnik cudny!! Karteczki jak zwykle czarujące!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik idealny dla mnie ;) a karteczki... znów czarują, zwłaszcza te ostatnie - cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne prace! Przepiśnik jest bardzo delikatny i romantyczny, a kartki niezwykle klimatyczne. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, piękne prace! Pastelowy przepiśnik podbija moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, przepiśnik cudny, miłość od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tekturki, kartki śliczne. Marzy mi się taki piękny" przepisnik" jak Twój wykonać, nawet pozbierałam już dodatki, ale jakoś się zebrać nie mogę. Wena poszła w inna stronę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny przepisnik! i bardzo świąteczne karty:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu możemy podziwiać twoje cudne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te papiery są niesamowite, a twoje prace jak zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne rzeczy wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's so inspiring to see all the beautiful projects on your site! That apron is so cute! Thanks for sharing your talents with us!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są fantastyczne! Podziwiam Twoje umiejętności :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie Twoje prace to dzieła sztuki ! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki ........ mogę się nieco zainspirować gwiazdkowym dziełem:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz