Paris Paris

Dzisiaj karteczka z tekturkami z zestawu Travel Frames and Shapes od La-La Land Crafts :)



Użyłam grafik od Janet z zestawu Spring in Paris.

Kwiatki częściowo własnej produkcji (z wykrojnika Cherry Blossom Flowers), a częściowo z Rapakivi :)

Miłego dnia! Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :** Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, ja moje rozpocznę 5 lipca podróżą do Polski i mam zamiar zdążyć na ostatni dzień Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych we Wrocławiu :)

Komentarze

  1. przepiękna i szalenie romantyczna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely adorable!
    I loved the design!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! cudne kwiaty, koronkowa serwetka delikatnie wyglądająca spod wielu warstw. Także tekturki są śliczne, zwłaszcza chmurki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka przepiękna ! Może się spotkamy na zlocie? Z chęcią poznam tak zdolną osobę - właściwie mój wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Nie jest to zbyt duża sala, więc w sumie dość trudno się minąć :)))

      Usuń
  6. Klimacik marzenie;) świetne te chmurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka z paryskimi klimatami. :)
    Życzę udanej i spokojnej podróży do Polski.
    Ja niestety we Wrocławiu być nie mogę, raz, że za daleko a dwa, w tym dniu mój synek obchodzi urodziny i tej imprezy nie zastąpi mi żadna inna. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna! Wszystko cudownie skomponowane i połączone! Cudo! Ale wam zazdroszcze tych wszystkich targów, warsztatów itp. U mnie wtedy zawsze szkoła jeszcze :( Pozdrawiam i szerokiej drogi życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. félicitations notre tour Eiffel est superbement mise en valeur , bravo , j aime beaucoup

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycinanki pięknie komponują się z kwiatkami i "płóciennymi" grafikami, a to wszystko tworzy wspaniałą całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning Claudia, love that Eiffel Tower and the way you have layered the papers looks fantastic! Wonderful flowers too!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, this is such a stunning creation and i love the flower arrangement and the eifeltower.
    great work as always.
    hugs from Ann

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczna, ach jaka klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam paryskie motywy, a Tobie w cudny sposób udało się zatrzymać na kartce ten wyjątkowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ty to masz pomysły jest świetna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymać taką karteczkę...i już nie trzeba jechać do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba klimat jaki tu stworzyłaś- pięknie dobrałaś kolory i te warstwy....

    OdpowiedzUsuń
  18. Klaudia, oniemiałam na jej widok :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz