środa, 25 czerwca 2014

Karteczki

Nie mam pomysłów na tytuły postów ;))

Dzisiaj chcę pokazać 3 prace.

2 pierwsze bliźniacze karteczki z tagami powstały jako inspiracja dla Rapakivi z ich najnowszej kolekcji papierów Lacy Sunset. Te papiery są idealne do delikatnych romantycznych prac :) Na kartkach goszczą też przepiękne tagi od Janet oraz taśma marszczona z Lemoncraft.




Trzecia kartka to inspiracja dla La-La Land Crafts. Użyłam różowych papierów z kolekcji "Maleńkie Cuda" Lemoncraft. Kwiatki skleiłam ręcznie, a pomógł mi w tym wykrojnik Cherry Blossom Flowers z La-La Land Crafts.



Miłego wieczoru :))
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

29 komentarzy:

  1. Wszystkie pocztówki piękne, lecz pierwsze dwie - sama delikatność

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, romantyczne... godzinami można patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki z tagami są naj, naj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki - jak zawsze - od dwóch pierwszych nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki zachwycające, kolorystyka, kompozycja i ta precyzja wykonania, Wprost cuuuudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Totally fabulous projects!! Stunning papers and embellishments, - love that bird cage!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki z tagami to rzeczywiście romantyzm i delikatność w czystej postaci:)
    W fioletowej podziwiam kwiatuszki - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są zachwycające! Oczu trudno oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze mistrzostwo swiata w 100 procentach:)
    uwielbiam Twoje kartkowe kompozycje

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki, bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne, każda jedna bez wyjątku. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te kartki, wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne. Kwiatki cudne, na kazdej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające karteczki:) śliczne kolorki :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace- zwłaszcza te dwie pierwsze bardzo mnie urzekły....

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś moją Idolką. Twoje ukwiecone prace powalają mnie na kolana.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  17. Много красота, изящество и майсторско изпълнение, благодаря за споделеното удоволствие!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie masz pomysłu na tytuł, a ja nie mam pomysłu na komentarz :P
    Bo "pięknie, bosko, śłicznie itd" - to zdecydowanie za mało. Masz swój styl i renomę!
    Klaskam na stojąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne! Te bliźniaczki przypominają mi baletniczki. Są takie lekkie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z poprzedniczką, mi zawsze brakuje słów dla Twoich prac :)) Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obłędne...kazdy szczegół zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne, zachwycające, aż trudno oderwać od nich wzrok

    OdpowiedzUsuń