Karteczki

Nie mam pomysłów na tytuły postów ;))

Dzisiaj chcę pokazać 3 prace.

2 pierwsze bliźniacze karteczki z tagami powstały jako inspiracja dla Rapakivi z ich najnowszej kolekcji papierów Lacy Sunset. Te papiery są idealne do delikatnych romantycznych prac :) Na kartkach goszczą też przepiękne tagi od Janet oraz taśma marszczona z Lemoncraft.




Trzecia kartka to inspiracja dla La-La Land Crafts. Użyłam różowych papierów z kolekcji "Maleńkie Cuda" Lemoncraft. Kwiatki skleiłam ręcznie, a pomógł mi w tym wykrojnik Cherry Blossom Flowers z La-La Land Crafts.



Miłego wieczoru :))
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Wszystkie pocztówki piękne, lecz pierwsze dwie - sama delikatność

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, romantyczne... godzinami można patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki z tagami są naj, naj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki - jak zawsze - od dwóch pierwszych nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki zachwycające, kolorystyka, kompozycja i ta precyzja wykonania, Wprost cuuuudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Totally fabulous projects!! Stunning papers and embellishments, - love that bird cage!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki z tagami to rzeczywiście romantyzm i delikatność w czystej postaci:)
    W fioletowej podziwiam kwiatuszki - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są zachwycające! Oczu trudno oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze mistrzostwo swiata w 100 procentach:)
    uwielbiam Twoje kartkowe kompozycje

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki, bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne, każda jedna bez wyjątku. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te kartki, wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające karteczki:) śliczne kolorki :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace- zwłaszcza te dwie pierwsze bardzo mnie urzekły....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś moją Idolką. Twoje ukwiecone prace powalają mnie na kolana.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne, cudne, cudne wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  17. Много красота, изящество и майсторско изпълнение, благодаря за споделеното удоволствие!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie masz pomysłu na tytuł, a ja nie mam pomysłu na komentarz :P
    Bo "pięknie, bosko, śłicznie itd" - to zdecydowanie za mało. Masz swój styl i renomę!
    Klaskam na stojąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne! Te bliźniaczki przypominają mi baletniczki. Są takie lekkie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z poprzedniczką, mi zawsze brakuje słów dla Twoich prac :)) Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obłędne...kazdy szczegół zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne, zachwycające, aż trudno oderwać od nich wzrok

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz