środa, 11 czerwca 2014

Dwie

Witajcie :) Dzisiaj pokażę dwie karteczki, obie z przepięknych papierów Lemoncraft :)

Pierwsza powstała w ramach inspiracji dla La-La Land Crafts.


Druga kartka powstała jako inspiracja dla Lemoncraft :)
To moja ostatnia praca w ramach naszego DT Lemoncraft, dziękuję Aniu za wspaniały czas i możliwość pracy z Twoimi przepięknymi papierami i cudnymi dodatkami, za Twoje ciepło, serdeczność i moc optymizmu :)



Wszystkie kwiatki na obu kartkach są mojej produkcji.

Ptaszek na pierwszej kartce jest z Wycinanki, zaś tekturowa ramka na drugiej karteczce pochodzi z Agaterii :)

W Lemoncraft trwa nabór do DT, jeszcze przez kilka dni możecie zgłaszać swoje kandydatury :)

Miłego dnia kochani :) U mnie idzie na burzę

43 komentarze:

  1. Obie piekne, ale pierwsza mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe :) Piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oчень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieustannie zachwycam się kwiatami, są doskonałe! Obydwie kartki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są po prostu cudowne! Nieustannie zachwycam się Twoimi kwiatami i podziwiam Twój niezwykły talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje legendarne już kwiaty to mistrzostwo świata:) Kartki są niezwykle inspirujące,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie piękne, ale nr dwa jak dla mnie jest naj naj :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo po prostu czarownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne karteczki, uwielbiam Twoje wyczucie koloru i sposoby komponowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne obie!!! ale ta kokarda w grochy na pierwszej mnie urzekła!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piękne... nie umiałabym wybrać, która bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki i szczególnie podziwiam kwiatki własnej produkcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne te fiolety! Kwiatuszki wyjątkowej urody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie jak zwykle zachwycające. Twoja kolorystyka na kartkach zawsze mnie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne!!! U mnie dziś burzowo się zanosi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie jak zwykle piękne :) i do tego romantyczne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki są cudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu pisać - są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle przepiękne! Lekkie, romantyczne, kwiatki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Klaudia, możesz spokojnie otwierać fabrykę kwiatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie cudne! Takie słodkie kolorki :) A kwiaty! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne1 Zwłaszcza druga mnie zauroczyła całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wiem Klaudio jak Ty to robisz, że zawsze potrafisz te karteczki tak pieknie skomponować, wszystkie zawsze są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta druga jest obłędnie słodka

    OdpowiedzUsuń
  25. absolutely beautiful cards, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Again stunning cards Klaudia! Especially love the first with that big bow! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne i niezwykle romantyczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne :)) Jedne z tych prac, na które muszę się napatrzeć i powzdychać :))) Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne są obie :) Twoje kwiaty zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń