Dwie

Witajcie :) Dzisiaj pokażę dwie karteczki, obie z przepięknych papierów Lemoncraft :)

Pierwsza powstała w ramach inspiracji dla La-La Land Crafts.


Druga kartka powstała jako inspiracja dla Lemoncraft :)
To moja ostatnia praca w ramach naszego DT Lemoncraft, dziękuję Aniu za wspaniały czas i możliwość pracy z Twoimi przepięknymi papierami i cudnymi dodatkami, za Twoje ciepło, serdeczność i moc optymizmu :)



Wszystkie kwiatki na obu kartkach są mojej produkcji.

Ptaszek na pierwszej kartce jest z Wycinanki, zaś tekturowa ramka na drugiej karteczce pochodzi z Agaterii :)

W Lemoncraft trwa nabór do DT, jeszcze przez kilka dni możecie zgłaszać swoje kandydatury :)

Miłego dnia kochani :) U mnie idzie na burzę

Komentarze

  1. Obie piekne, ale pierwsza mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oчень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieustannie zachwycam się kwiatami, są doskonałe! Obydwie kartki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki są po prostu cudowne! Nieustannie zachwycam się Twoimi kwiatami i podziwiam Twój niezwykły talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje legendarne już kwiaty to mistrzostwo świata:) Kartki są niezwykle inspirujące,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie piękne, ale nr dwa jak dla mnie jest naj naj :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo po prostu czarownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne karteczki, uwielbiam Twoje wyczucie koloru i sposoby komponowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie!!! ale ta kokarda w grochy na pierwszej mnie urzekła!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne... nie umiałabym wybrać, która bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i szczególnie podziwiam kwiatki własnej produkcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędne te fiolety! Kwiatuszki wyjątkowej urody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie jak zwykle zachwycające. Twoja kolorystyka na kartkach zawsze mnie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne!!! U mnie dziś burzowo się zanosi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie jak zwykle piękne :) i do tego romantyczne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie karteczki są cudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu pisać - są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle przepiękne! Lekkie, romantyczne, kwiatki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Klaudia, możesz spokojnie otwierać fabrykę kwiatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie cudne! Takie słodkie kolorki :) A kwiaty! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne1 Zwłaszcza druga mnie zauroczyła całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wiem Klaudio jak Ty to robisz, że zawsze potrafisz te karteczki tak pieknie skomponować, wszystkie zawsze są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta druga jest obłędnie słodka

    OdpowiedzUsuń
  24. absolutely beautiful cards, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Again stunning cards Klaudia! Especially love the first with that big bow! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne i niezwykle romantyczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne :)) Jedne z tych prac, na które muszę się napatrzeć i powzdychać :))) Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne są obie :) Twoje kwiaty zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz