Kartka na chrzciny i jeszcze jedna świąteczna

Na obydwu kartkach, jakie dziś pokażę, zagościły tekturki z Wycinanki.

Pierwsza powstała na chrzciny dziewczynki.


Kwiatki wykonałam ręcznie z papieru czerpanego, używając wykrojników Marianne Design COL1323.
Buciki ozdobiłam przy pomocy embossingu na gorąco.
Użyłam papierów Rapakivi i Galerii Papieru.



Druga kartka, świąteczna, powstała na świąteczne wyzwanie ekspresowe na portalu Scrapujących Polek.


Na tle z koronek i juty umieściłam choinkę, ozdabiając ją dodatkowo ręcznie wykonaną poinsecją.
Użyłam papierów z Magicznej Kartki i Galerii Papieru.
Kartka powstała na kraftowej bazie z Papierowej Galanterii.

Na portalu trwa świąteczne Portal Party z licznymi zabawami z nagrodami, zapraszam serdecznie do udziału :)

Życzę Wam wspaniałej niedzieli, Święta tuż tuż!

I dziękuję serdecznie wszystkim, którzy w tym zabieganym okresie czasu znajdują chwilkę na zajrzenie do mnie i pozostawienie kilku słów :**

Komentarze

  1. Obie śliczne! Ale na pierwszej urzekło mnie połączenie koloru zielonego z różowym. Genialnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są obie. Pierwsza urzekła mnie delikatnością i tymi malutkimi kwiatuszkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie śliczne - a pierwsza kartka ma piękną kolorystykę :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Какая красота!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kwiatki są powalające!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne, każda ma swój niepowtarzalny urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. шикарные открыточки!!!! в полном восхищении!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, uwielbiam Twój styl, nieważne na jaką okazję wykonujesz prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się zachwycałam Twoją karteczką z bucikami, ale z ochotą robię to raz jeszcze :) choinkowa też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chrzciny oprawiłaś Klaudio w niespotykany sposób - rewelacyjne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki. Ta na chrzciny piękna w swojej kolorystyce nie zimowej, z tymi cudownymi ręcznie robionymi kwiatami... Druga zachwyca swoją delikatnością, prostotą i innością ;) Jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanała kartka, buciki są cudne i piękne kwiatuszki, pręciki wyglądają bardzo ładnie :):)
    Choinkowa również cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie obłędne!!! Pierwsza zachwyca swoim delikatnym, a zarazem słodkim klimatem,natomiast druga prostotą i oryginalnością...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh so beautiful, glad I don't have to choose.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne obie, pierwsza zachwyca kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Klaudia, they both look great! But I have to say, my fav is the cutest one and that's the one with those babyshoes. So adorable! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cuda cuda ..... z choinką niezwykle pomysłowa z ta pierwsza delikatna i pełna wdzięku

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kartki - jak zwykle... Świąteczna jest nawet bardziej niż cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz