Kurs na pączek róży - wersja 2

Nie ustaję w próbach i eksperymentach, szukam nowych sposobów i ulepszeń w samodzielnym wykonywaniu kwiatków :)

Dzisiejszy kursik to jeden z efektów. Pączki wychodzą trochę inne niż w wersji poprzedniej i łatwiej zamocować je na łodyżce.

Potrzebujemy:

- drucik na łodyżkę
- koralik
- wykrojniki lub dziurkacze podobne do przedstawionych na poniższej fotografii
- papier, klej, nożyczki, dłutko kulkowe i miękką matę, pęsetkę


Koralik mocujemy na druciku.


Wycinamy kwiatki (wewnętrzny i zewnętrzny) pączka i kwiatek zielony na kielich kwiatka.

Kwiatki pączka po wycięciu wytłaczamy dłutkiem kulkowym.


W kwiatku zewnętrznym po wytłoczeniu dodatkowo w każdym płatku wywijamy jeden z boków na zewnątrz.


Na koralik grubo nakładamy klej.


Od dołu wsuwamy na łodyżkę wewnętrzny kwiatek.


Oklejamy płatkami koralik dodając nieco kleju na płatki, gdy to potrzebne.


Na płatki kwiatka zewnętrznego nakładamy klej po stronie niewywiniętej.


Nasuwamy od spodu na łodyżkę kwiatek zewnętrzny.


Delikatnie układamy i zaciskamy płatki, tak żeby zachować wywinięcia.


Możemy poprawić wywinięcia pęsetką.


Z zielonego kwiatka na kielich odcinamy jeden płatek.


Wytłaczamy dłutkiem kulkowym na miękkiej macie.


Nakładamy klej.


I naklejamy kielich na pączek.


Gotowe :)


Miłego wieczoru! :)

Klaudia

Komentarze

  1. Super, za minut kilka wypróbuję :) Dzięki za kurs!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pączki. :)
    Dziękuję za kursik. Ja ostatnio robiłam podobne, ale moje przy Twoich niech się lepiej nie pokazują. :( Musze poćwiczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wirklich toll, da braucht man ja nicht mehr bei WOC einkaufen!!!!

    xx Irene

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak ze sklepu. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne!!! Klaudia, Ty już i tak skutecznie zaraziłaś mnie robieniem kwiatków, papier zakupiłam, płatków nawycinałam i kleję na turnusie :P A jak wrócę do domu - zaczynam z pączkami :) Super kursik! Dzięki :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na kwiatuszki, ktore zresztą super sie prezentują. Szkoda, że niestety nie mam nawet tego typu dziurkacza.... Jednak pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. danke für dein teilen, liebe klaudia....traumhaft schön, was du machst...
    viele liebe grüsse...
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kursik. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z koralikiem w środku, różyczki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne , wspaniałe :)
    uwielbiam Twoje kartki , kursiki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. będę próbowała w wolnej chwili dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również łączę się w zachwycie. Piękne różane pąki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is beautiful!! Thanks for the tutorial!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ci to wyszło. ale zdolniacha z ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. These look again great!
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne! muszę spróbować... tylko nie mam takich wykrojników.... coś wykombinuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie :) i dzięki Ci bardzo Klaudia, że nam to tłumaczysz :) Twoje kursy są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ... a i tak nikt tak pięknie nie zrobi tych róż, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu miałam trochę zaległości do nadrobienia, ale za to ile sprawiło mi to przyjemności :) Za kursik też bardzo dziękuję... wiedzy nigdy dość :) Pozdrawiam jesiennie ale słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no piekne sa! super kursik :) jestes mistrzem w robieniu kwiatkow:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe są, mam nadzieję że zrobię podobne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz