poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Na pożegnanie

Witajcie, dzisiejsza kartka to moja ostatnia, jaką prezentuję w ramach DT Smile and Scrap.
Dziękuję serdecznie za wspólne 1.5 roku - to był wspaniały twórczy czas :) Dziękuję za zaufanie, współpracę i inspiracje!

Kartkę wykonałam z papierów Messy Head 7 Dots Studio na bazie DL z Papierowej Galanterii. Wykorzystałam też prześliczną ramkę z Wycinanki. Różyczki są mojej roboty.



Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

A u nas dziś pada deszcz, o!

32 komentarze:

  1. Śliczna praca :) Gratuluje wszystkich cudownych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u nas też:) piękne różyczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym żeby u mnie popadało!!! wspaniała kartka, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ;)) U nas na razie słońce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Много,много красива,адмирации!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka ! i pięknie inspirowałaś na blogu Smile and Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, delikatnie, romantycznie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja , znów cudeńko z Twoich rączek widzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest,taka dostojna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, jak zawsze zachwycasz kwiatami i warstwami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is sooo pretty! Love the die cuts with the roses and leaves, so pretty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a fabulous card!
    Successes in your new journey!
    Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Очень красивая!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna kartka. Ślicznie tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, jestem pełna podziwu!!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna kartka, za każdym razem zachwycasz, nie można się znudzić Twoimi kartkami...dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze piękna kartka! zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty to robisz to ja nie wiem, ale nieustannie inspirujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka. Podzwiałam wszystkie dotychczasowe.
    Życzę kolejnych twórczych angaży :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie są te różyczki wytuszowane! Całość urocza:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka. Wiem, że gdy do Ciebie zajrzę zawsze zobaczę coś co nacieszy moje oczy i wywoła pragnienie posiadania takiego talentu. Cudowna inspiracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna, a róże - bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń