2 kartki i 3 zakładki

U mnie cieplutko i słonecznie, wreszcie :)

Zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu na blogu Rapakivi.
Po szczegóły zapraszam na bloga firmowego, a ja zaprezentuję tu moją kartkę.



Zapraszam również do Diabelskiego Młyna, gdzie ruszyło dziś wyzwanie Tulipanki. Temat bardzo na czasie, bo "Dzień Ojca". Męskie kartki nie są jednak moją mocną stroną :(


Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie z Papierowej Galanterii.


Na koniec 3 zakładki z moimi ulubionymi sówkami, które powstały z papierów Rapakivi (tu szczegóły) do kompletu do tych notesów :)










Życzę miłego dnia! :)) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Piękne kartki!
    Rewelacyjne zakładki! Cudownie komponują się z notesami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. От ваших сов я в восторге!!! Замечательные работы!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie Ci wyszła ta męska, nie wiem, dlaczego tak narzekasz! :P
    te sówki jakie słodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace!!! Zakładki rozbrajające!

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki cudne,ale to zakładki wymiatają na maksiora!!! zwłaszcza ostatnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowita mróweczka z Ciebie :) cudowne wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładki cudnie:) a kartki zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  8. These are so beautiful, Claudia - love your style!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności pokazujesz, aż oczopląsu można dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne - pierwsza mnie wręcz powaliła:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza jest cudowna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki i zakładki! Jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu jak dużo cudownych prac wszystkie są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace. Pierwsza karteczka jest przecudna. W sówkach się zakochałam. Stanową piękne kompleciki z notesikami. Pełnia szczęścia: notesik i zakładka z sówkami. :)))
    Męska karteczka u Ciebie też ni mogła być inna tylko piękna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudeńka ...i kartki i zakładki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa Same cuda u Ciebie. Sówki fajniusie. Jak i cała reszta zresztą cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda inna, każda wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie Cudeńka...wszystkie piękne a kwiaty ZJAWISKOWE, ale to zakładki skradły moje serce...ZACHWYCAJĄCE:)moje ksiażki by je pokochały...bardzo dziękuje za odwiedziny i ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znowu śliczności wyszły z Twoich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki jak zawsze mnie zachwyciły, ale zakładki... zabrakło mi słów - cudowne (uwielbiam zakładki i motywy sowy)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam do zachwytów nad Twoimi pracami... bo cóż więcej można powiedzieć patrząc na te mini dzieła sztuki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne cudeńka, jak zawsze zachwycająco piękne, wyjątkowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cokolwiek powstanie-zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie piękne, kartki i zakładki. Ale pierwsza kartka mnie zauroczyła=)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza karteczka skradła moje serce , jestem kupiona . Delikatna , romantyczna ....Sówki też są wspaniałe . Męskie kartki to rzadko kto nie ma z nimi problemu jak zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Какая прелесть!!! ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki sa cudne, obie :) I sowki wspaniale, piekne takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie prace rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prace. Pierwsza kartka jest bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sówki kocham całym sercem-ale to już wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko niezwykle piękne, ale ta z serduszkiem moja ulubiona. Po prostu boska !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ Ty fantastycznie "gryziesz" każdy temat Klaudio!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie potrafię oderwać oczu od tych kartek, zakładek.... już sama nie wiem co mi się najbardziej podoba... WSZYSTKIE są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko tak piękne, że nie wiem na czym mam zatrzymać na dłużej swój wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kartki- szczególnie ta pierwsza mnie zachwyciła;) I zakładki cudne, sówki kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niemal oczopląsu dostałam :) co jedna praca to piękniejsza ;) a zakładki mnie totalnie rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
  37. te zakładki są fantastyczne
    i też bardzo lubię te sowy od Janet :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz