Kurs na niezapominajki

Pokażę Wam dzisiaj, w jaki sposób robię moje niezapominajki. :)


Przy pomocy dziurkacza "kwiatek pięciopłatkowy" 2.5 cm wycinam kwiatki z błękitnego papieru.


Brzegi tuszuję dodatkowo niebieskim Distressem.


Potuszowane kwiatki spryskuję wodą.


Następnie składam i zgniatam potuszowaną stroną do środka.


Delikatnie rozkładam kwiatki i zostawiam do wyschnięcia.


Z białego papieru przy pomocy dziurkacza kombinerkowego "kwiatek" wycinam malutkie kwiatuszki.



Tuszuję je na żółto. Można wyciąć od razu żółte kwiatki :)


Wysuszone niebieskie kwiatki układam potuszowaną stroną do dołu i delikatnie wytłaczam płatki dłutkiem kulkowym na miękkiej macie.


Następnie obracam i wgniatam środek.


Malutkie kwiatuszki również wgniatam, żeby stały się wklęsłe.


Na niebieskie kwiatki naklejam małe żółte kwiatuszki.


Na koniec na żółtym kwiatuszku robię kropkę błękitnym Pearl penem.


Kwiatuszki gotowe :)


Mam nadzieję, że kurs się Wam przyda :) Takie niezapominajki są świetną ozdobą na Wielkanocne kartki i dekoracje. Pozdrawiam serdecznie :))

Komentarze

  1. A to popatrz kropeczka to nie cekinek a pearl pen. Przyda sie przyda. Ja to bym chetnie posiedziala kolo Ciebie i popatrzyla jak rwiesz paper ;) Klaudia tylko chcialam Ci powiedziec, ze ja tez psikalam woda na mate do ciecia i skonczylo sie to tym ze sie powyginala i musialam kupic nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja nie psikam na matę :) Przy psikaniu kładę na matę folię grubą przezroczystą :)

      Usuń
    2. Klaudia/Kszp: Kurs Na Niezapominajki >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Klaudia/Kszp: Kurs Na Niezapominajki >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Klaudia/Kszp: Kurs Na Niezapominajki >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK CN

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kurs, kwiatki w Twoim wydaniu sa przecudowne! Asiu nie ty jedna masz takie marzenia:) posiedziec przy mistrzu mrrrr. Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. very beautifull!!! thank you!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam MISTRZA kolo siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszki są prześliczne, dzięki za podzielenie się pomysłem :)
    Myślałam, że kwiatuszki są z jakiegoś wykrojnika. Dziurkacz nie zawsze chce wycinać w papierze czerpanym, ja już dwa połamałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie połamałam, ale niestety nie posiadam żadnego podobnego w kształcie wykrojnika. Za to kilka dziurkaczy pozbawiły mnie moje dzieciaczki, którym one "spadły" ;) Fakt, papier czerpany dziurkaczem się trudno tnie i strzępi trochę na brzegach. Ale póki co zrobiłam już blisko setki tych niezapominajek, dziurkacz jeszcze żyje :)

      Usuń
  7. Są cudowne ...
    Bardzo Ci dziękuję za wspaniały kurs ...
    Podejrzewam że moje nigdy takie ładne nie będę ale i tak spróbuję je zrobić ...

    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te twoje kwiatuszki-dziękuję za kursik!
    Ja tez byłabym chetna na darcie papieru...

    OdpowiedzUsuń
  9. Są prześliczne:)Bardzo dziękuję za podzielenie się kursem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kursik Klaudia. Wspaniałe te niezapominajki :D a ja zawsze zastanawiałem się skąd się biorą piękne kwiatki w Twoich pracach :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w Twoich niezapominajkach , są prześliczne :)
    Kursik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kursik. Dziękuję. :)
    Myślałam, że te żółte środeczki to "odpad" z wykrojnika, a tu proszę niespodzianka.
    Ile ja jeszcze rzeczy nie wiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś mistrzynią w robieniu kwiatów wszelakich!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your flowers! Thank you, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  15. o taaak.. wykorzystam wykorzystam:) swietny kursik kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za spełnienie mojej prośby :) Kursik rewelacyjny,wszystko pięknie i przejrzyście przedstawione :) W weekend zamierzam usiąść do pierwszych świątecznych kartek, więc spróbuję wykonać Twoje kwiatuszki - jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe te niezapominajki , dzięki za kursik :) na pewno skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie ten dziurkacz leży odłogiem... czuję, że wróci do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie dzięki:) Jakoś nigdy nie wpadłam, żeby gnieść kwiatki z tego dziurkacza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurs świetnie pokazany! i kwiatuszki śliczne, ja też mam straszną ochote na produkcje ale nigdzie nie mogę dorwać papieru czerpanego:( można wiedzieć jakiego używasz i gdzie kupujesz?:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. no to teraz wszystkie będziemy miały "twoje" niezapominajki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne niezapominajki
    :)
    świetny kurs
    tylko dziurkacza w takim kształcie brak;) idę zobaczyć jak to wyjdzie z przycinanymi płatkami z dziurkacza z okrągłymi płatkami;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny kursik, na pewno skorzystam. przepiekne niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziurkacz jest wszechstronny i na gwiazdę betlejemską i na niezapominajkę. Cudne są, szkoda ze nie mam takiego kombinerkowego, ale coś wymyślę. Jesteś niesamowitą obserwatorką kwiatów - potrafisz uchwycić to coś szczególnego w ich wyglądzie i przetransponować to na dostępne narzędzia przy których użyciu powstają te cuda. Uwielbiam Twoje kwiateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow...amazing...love them!!

    OdpowiedzUsuń
  26. красивые голубые малютки))

    OdpowiedzUsuń
  27. niezapomniane te niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł, Ja od dłuższego czasu marzę o takim dziurkaczu jednak nigdzie nie mogę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczniutkie te kwiatuszki!!!
    dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Цветочки великолепны))Из какой они бумаги?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Użyłam tego papieru:
      http://www.namaste.com.pl/index.php/action,product,nr,75,id,5,sub,11.html

      Usuń
  31. Uwielbiam niezapominajki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super!!! na pewno wykorzystam takie niezapominajki w którejś z prac :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku jakie cudne!!! Nie omieszkam skorzystać bo kursik fantastyczny! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne te kwiatuszki i super kursik

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny kursik na niezapominajki! Ja ostatnio także odkryłam zupełnie przez przypadek jak zrobić śliczne niezapominajki z listków koniczyny :) Ale o tym ciiichutko, może niedługo i ja postaram się zrobić tourtial na swoim blogu, a i z Twojego na pewno skorzystam, bo kwiatuszki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję, Klaudia! У меня такой же дырокол, надо будет попробовать сделать такие цветочки!!! Идея восхитительная!

    OdpowiedzUsuń
  37. Claudia
    I just discovered your gorgeous blog and your creation are breathtaking. Thanks so much for sharing your tutorial on this sweet flowers. I can't wait to try my hand at creating some.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz